تک موزیک-دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگهای جدید ایرانی

تک موزیک-دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگهای جدید ایرانی

امیدوارم سایت تک موزیک برای شما مفیدباشد‎.‎انتقادات وپیشنهادات خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذارید. باتشکر.مدیر سایت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری مرداد

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد با بالا ترین کیفیت
ترانه : امین بامشاد و داریوش شهریاری ، آهنگ : حمید عسکری
تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : کوشان حداد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد :

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

تو اتاقم جا مونده رد آخرین نگاهت

دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاقت

تو رو از دست میدم دارم از دست میرم

منه مغرور و ببین دارم سراغت رو از همه می گیرم

بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم

تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم

واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

♫♫♫♫♫♫

دو سه روزه رفتی عطرت اما مونده

توی خونه ی سرد یکی تنها مونده

توی تنهایی با خودم می جنگم

واسه تو میمیرم واسه تو دلتنگم

بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم

تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم

واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

MP3 – 320

Hamid Askari – Mordad

MP3 – 128

Hamid Askari – Mordad

  • حسین مولائی

مرداد

حمید عسکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی