تک موزیک-دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگهای جدید ایرانی

تک موزیک-دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگهای جدید ایرانی

امیدوارم سایت تک موزیک برای شما مفیدباشد‎.‎انتقادات وپیشنهادات خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذارید. باتشکر.مدیر سایت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دانلود آهنگ جدید بابک مافی دوست دارم

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ
متن آهنگ جدید بابک مافی به نام دوست دارم :

مثل پرنده پر دادن مثل تو باغچه گل کاشتن

برای من چقدر خوبه کسی مثل تو رو داشتن

تو این روزا که می دونی همه از دست هم خستن

برای من چقدر خوبه به چشمای تو دل بستم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک مافی به نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دوست داشتم دوست دارم

برای زندگی با تو یه دنیا آرزو دارم

نترس تنها نمی مونی نترس تنهات نمی زارم

برای زندگی با تو یه دنیا آرزو دارم

نترس تنها نمی مونی نترس تنهات نمی زارم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

دوست داشتم دوست دارم

MP3 – 320

Babak Mafi – Dooset Daram

MP3 – 128

Babak Mafi – Dooset Daram

  • حسین مولائی

بابک مافی

دوست دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی